Servicedeskmedewerker ICT

Terug naar het overzicht

Servicedeskmedewerker/ ICT

Wij bieden:

Wij bieden uitstekende arbeidsvoorwaarden, waaronder;

  • Een veelzijdige functie met verantwoordelijkheid binnen een uitdagende omgeving;
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden, waaronder een dertiende maand en studiefaciliteiten;
  • Een salaris van een minimum van € 2.850,- en maximaal € 3.500,- bruto per maand op basis van 40 uur per week;
  • Een mooie werkplek in Vlissingen.

Jouw uitdaging:

Als medewerker Servicedesk voer je taken uit op een toegewezen taakgebied waarin een aantal informatiesystemen is ondergebracht en voert een 24-uurs storingsdienst uit. Je zorgt voor een optimale beschikbaarheid van de, in gebruik zijnde, informatiesystemen en fungeert als meldpunt voor gebruikers inzake incidenten, verzoeken en vragen. De taken waar jij je voornamelijk mee bezig gaat houden zijn:

  • Beantwoorden en (telefonische) vragen oplossen conform protocollen en gemaakte werkafspraken;
  • Registreren van incidenten, verzoeken en vragen, prioriteiten vaststellen;
  • Raadpleegt handboeken/ gebruiksaanwijzingen/ documentatie en dergelijke teneinde de oorzaak van incidenten vast te stellen;
  • Bewaakt de werking van de ICT-infrastructuur, signaleert eventuele knelpunten en wikkelt deze af conform de incidentprocedure;
  • Voert, naar aanleiding van verzoeken van gebruikers, standaardwijzigingen door in de ICT-infrastructuur of in opdracht van de Wijzigingsbeheerder, niet-standaardwijzigingen door in de ICT-infrastructuur;
  • Verzorgt diverse operationele ICT werkzaamheden, zoals periodiek de back-ups, re-storen van back-ups, registreren van licenties, maken van werkinstructies etc.;
  • Voert op verzoek van de senior medewerker Servicedesk ondersteunende taken uit ten behoeve van projecten;
  • Beheert, registreert en verzorgt de installatie van geluid en de uitgifte van communicatiemiddelen (telefoons, semafoons en portofoons).

Jij beschikt over:

  • Je hebt mbo werk- en denkniveau met een ICT achtergrond;
  • Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse en Engelse taal voor het verkrijgen en verstrekken van informatie ten aanzien van gebruikers en leveranciers;
  • Sociale en communicatieve vaardigheden voor het onderhandelen met gebruikers over de prioriteit van de afhandeling;
  • Servicegerichte instelling voor het beantwoorden van vragen en verzoeken van gebruikers en het (doen) oplossen van incidenten en de terugkoppeling hierover;
  • Integriteit vanwege het hebben van toegang tot vertrouwelijke en bedrijf kritische informatie.

Bedrijfsomschrijving:

Onze opdrachtgever draagt bij aan het veilig en vlot afhandelen van al het scheepvaartverkeer in de Nederlandse zeehavens en de Vlaamse zeehavens aan de Schelde. 24 uur per dag, 7 dagen per week. Weer of geen weer. Tankers, bulkcarriers, sleepboten met sleep, drijvende bokken, autocarriers, coasters, reefers, containerschepen, cruiseschepen, noem maar op.

 

Sollicitaties die niet aan bovenstaande functie eisen voldoen worden niet in behandeling genomen.

Solliciteren:

Wanneer je een relevante aansluiting hebt en je bent geïnteresseerd in deze functie, kan je jouw cv en motivatie e-mailen naar : [email protected]. Contactpersoon: Ronald Ruigrok of Wilma Pon 010-5915088

Solliciteer direct voor: Servicedeskmedewerker ICT

Choose
Terug naar het overzicht