€ 2500,00 - € 3650,00
32 uur / 40 uur
Zuid-Beijerland
MBO of gelijkwaardig
Wat bieden we jou:
Jouw uitdaging:
Wil jij bijdragen aan de export van o.a. onze beroemde Hollandse stroopwafel? Als customer servicemedewerker ben jij de verbindende factor binnen het bedrijf. Je bent verantwoordelijk voor het gehele order to cash proces van de retailers en distribiteurs buiten Europa. Om dit in goede banen te leiden werk je nauw samen met logistieke dienstverleners, maar ook met je collega’s van de afdelingen sales, logistiek en supply chain. Ook administratieve taken als orders verwerken, facturen doorzetten en retouren afhandelen zijn voor jou gesneden koek. Ook ben jij klant en service gericht en weet jij als geen ander hoe je eventuele issues snel en accuraat kan oplossen.
Dit verwachten we van jou?
Bedrijfsomschrijving:
Stroopwafel & Co is in 2010 opgericht, een jonge en zeer ondernemende organisatie die met veel passie en plezier de oer-Hollandse stroopwafel exporteert over de hele wereld. Sinds 2018 is Stroopwafel & Co onderdeel van Biscuit International, Europees leider op de markt van zoete koekjes onder private label & co-manufacturing.
Met 32 fabrieken in 9 landen en meer dan 20 productcategorieën levert Biscuit International binnen en buiten Europa private label producten voor retail, horeca, travel retail en co-manufactering klanten. Stroopwafel & Co is hierin verantwoordelijk voor alle rest of world (ROW) sales, dus alles buiten Europa. Ondanks dat zij nu onderdeel zijn van een grote corporate organisatie heeft Stroopwafel & Co hun eigen identiteit behouden.
Solliciteren:
Sollicitaties die niet aan bovenstaande functie-eisen voldoen worden niet in behandeling genomen.
Zie jij jezelf deze vacature wel vervullen? Stuur jouw cv en uitgebreide motivatie naar [email protected]. Voor meer informatie mag je ook bellen naar 010 59 150 88.
Contactpersoon: Emma Vermeer of Wilma Pon;